Typickým vedlejším produktem velkých módních domů, které určují a určovaly trendy jsou parfémy, případně kosmetika. Chanel jako jedna z nejúspěšnějších značek také podlehl této koncepci, kterou se mu podařilo skvěle zvládnut. Možná jste nevěděli, že parfém Chanel Chance je nejprodávanějším současným parfémem Chanelu. Módní značka Chanel bývá spojována především s legendárními klasickými parfémy Chanel 5 nebo Chanel 19, které za celou dobu svého dlouhého účinkování na trhu neztratily na oblíbenosti a jsou stále nadčasové a neotřelé. Mladičká Chanel Chance má však své odpůrce i ty co na ní nedají dopustit, jak už to u těchto klasických francouzských značek bývá.
Chanel parfémy za super ceny >>
Chanel Coco Mademoiselle vs. Chanel Chance
Chanel Chance by se dala přirovnat vzdáleně k Coco Chanel Mademoiselle, která je pro mě současnou favoritkou od Chanelu, ta je však o něco těžží. (Poznámka: v době aktualizace tohoto článku je nejprodávanější právě tato vůně).
Mezi odpůrce patří nejpíš ti, kteří ctí tradici Chanelu a mají slabost pro těžší mýdlovo-květinové vůně s dřevitým podtónem typické pro Chanel, vhodné pro zralé ženy. Mezi milovnice budou patřit pravděpodobně velmi mladé dívky, které těžší vůně od Chanelu nesnesou, ale touží po trvanlivé kvalitní luxusní vůni.
Chanel Chance je příjemná, svěží a mladistvá, přestože má v sobě chanelovskou smyslnost, je éterická, zasněná a romantická. Je to květinová vůně s citrusovým nádechem, který vytváří zřejmě kombinace květin a koření, protože v uváděném složení žádné ovoce není.
Gabriela Coco Chanel uvedla v roce 1921 svůj první dámský parfém, který se stal nejslavnějším v celé historii a stále se drží mezi deseti nejprodávanějšími. Je známkou elegance a luxusu. Kdo jednou ucítí jeho vůni, podlehne a zůstává mu věrný. V roce 1970 představila druhý parfém Chanel No. 19 a v roce 1973 obdržel ocenění za nejlepší vůni. Od roku 1983 byl hlavním návrhářem domu módy Chanel Carl Lagerfeld. Módní značka Chanel působí i na poli dekorativní kosmetiky.